♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
Učenici 5.B razreda uspješno su završili intenzivan Trening socijalnih vještina
Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja, odnosno uvježbane sposobnosti. Uče se od najranijeg djetinjstva, u obitelji – spontano, imitacijom, metodom pokušaja i pogrešaka. Kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994, prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003). „Socijalne vještine su ponašanja koja se koriste u svakodnevnom životu da bi imali dobre odnose s ljudima koji nas okružuju. One se mogu naučiti i uvježbati“. Jedan od najučinkovitijih pristupa učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina - "trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja.
Kroz prvu radionicu Treninga socijalnih vještina učenici su se upoznali sa značajem slušanja u svakodnevnoj komunikaciji s drugim ljudima. Naučili su kako slušati, što čini dobrog slušatelja, spoznali su da kvaliteta i uspješnost svakodnevne komunikacije ovisi o vlastitim vještinama komuniciranja, osobito vještini slušanja.
Druga radionica bila je usmjerena na prepoznavanje, razumijevanje i iskazivanje osjećaja. Učenici su naučili prepoznati svoje i tuđe osjećaje i načine njihova izražavanja.
Kroz treću radionicu učenici su osvijestili svoje pozitivne osobine, prepoznali pozitivne osobine kod svojih vršnjaka te ojačali pozitivnu sliku o sebi. Ova radionica je imala izuzetan učinak na razred kao cjelinu na način da je ojačana međusobna povezanost učenika u razredu.
Četvrta radionica je bila usmjerena na primjerene načine rješavanja sukoba. Učenici su kroz igru uloga osvijestili svoja ponašanja kada su ljuti, shvatili su važnost kompromisa, prepoznali su primjerene načine rješavanja sukoba te osvijestili da je najbolje riješiti sukob na miran način (nenasilno).
Kroz petu radionicu poticana je suradnja među učenicima te je dodatno ojačana međusobna povezanost učenika u razredu.
Provedena je evaluacija na početku i na kraju Treninga socijalnih vještina (evaluacija ishoda/učinka) kako bi se odredio stupanj ostvarenja ciljeva u odnosu na postignute rezultate. Evaluacijom ishoda/učinka je dobiven odgovor na pitanje: „Koje je razlike na kraju provedbe napravio Trening socijalnih vještina u odnosu na početak provedbe?“ Rezultati provedene evaluacije su pokazali izuzetnu učinkovitost provedenog programa. Gotovo svi učenici su u potpunosti usvojili navedene socijalne vještine te su iskazali izuzetno zadovoljstvo provedenim radionicama.
Svim učenicima je dodijeljena Diploma za uspješno završen Trening socijalnih vještina.
Socijalna pedagoginja Mihaela Telebar
Učenici 5.B razreda uspješno su završili intenzivan Trening socijalnih vještina
Socijalne vještine su naučeni oblici ponašanja, odnosno uvježbane sposobnosti. Uče se od najranijeg djetinjstva, u obitelji – spontano, imitacijom, metodom pokušaja i pogrešaka. Kasnije se utvrđuju ili mijenjaju kroz interakciju s ostalim grupama (vršnjaci, škola) i širim socijalnim okruženjem (Ajduković i Pečnik, 1994, prema Ferić, Kranželić Tavra, 2003). „Socijalne vještine su ponašanja koja se koriste u svakodnevnom životu da bi imali dobre odnose s ljudima koji nas okružuju. One se mogu naučiti i uvježbati“. Jedan od najučinkovitijih pristupa učenja socijalnih vještina je trening socijalnih vještina - "trening" se odnosi na dio učenja i uvježbavanja.
Kroz prvu radionicu Treninga socijalnih vještina učenici su se upoznali sa značajem slušanja u svakodnevnoj komunikaciji s drugim ljudima. Naučili su kako slušati, što čini dobrog slušatelja, spoznali su da kvaliteta i uspješnost svakodnevne komunikacije ovisi o vlastitim vještinama komuniciranja, osobito vještini slušanja.
Druga radionica bila je usmjerena na prepoznavanje, razumijevanje i iskazivanje osjećaja. Učenici su naučili prepoznati svoje i tuđe osjećaje i načine njihova izražavanja.
Kroz treću radionicu učenici su osvijestili svoje pozitivne osobine, prepoznali pozitivne osobine kod svojih vršnjaka te ojačali pozitivnu sliku o sebi. Ova radionica je imala izuzetan učinak na razred kao cjelinu na način da je ojačana međusobna povezanost učenika u razredu.
Četvrta radionica je bila usmjerena na primjerene načine rješavanja sukoba. Učenici su kroz igru uloga osvijestili svoja ponašanja kada su ljuti, shvatili su važnost kompromisa, prepoznali su primjerene načine rješavanja sukoba te osvijestili da je najbolje riješiti sukob na miran način (nenasilno).
Kroz petu radionicu poticana je suradnja među učenicima te je dodatno ojačana međusobna povezanost učenika u razredu.
Provedena je evaluacija na početku i na kraju Treninga socijalnih vještina (evaluacija ishoda/učinka) kako bi se odredio stupanj ostvarenja ciljeva u odnosu na postignute rezultate. Evaluacijom ishoda/učinka je dobiven odgovor na pitanje: „Koje je razlike na kraju provedbe napravio Trening socijalnih vještina u odnosu na početak provedbe?“ Rezultati provedene evaluacije su pokazali izuzetnu učinkovitost provedenog programa. Gotovo svi učenici su u potpunosti usvojili navedene socijalne vještine te su iskazali izuzetno zadovoljstvo provedenim radionicama.
Svim učenicima je dodijeljena Diploma za uspješno završen Trening socijalnih vještina.
Socijalna pedagoginja Mihaela Telebar