♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
![]() |
U razdoblju od 8. rujna do 8. studenog 2015. godine učenici nižih razreda sudjelovali su u projektu pod nazivom „Lansirajmo ljubav prema čitanju“. |
Svaki nastavni dan učiteljice su započele petominutnim čitanjem naglas učenicima s ciljem odgoja pismene djece i promocije čitanja kao ugodne aktivnosti...
Početak svakog radnog dana postao je ritual čitanja, čarolija jezika, ugoda, oplemenjivanje i obogaćivanje rječnika. Svakodnevni poriv djece da saznaju što će se zbiti u knjizi koju učiteljica čita dan za danom rezultira užitkom, učenjem novih riječi, novih misli te penjanjem ljestvice pismenosti. Djeca čitanje shvaćaju kao avanturu u kojoj otvaraju vrata svakom drugom učenju. Za ovaj projekt odabrali smo knjige različitih autora i žanrova i pritom promovirali fond školske knjižnice koji nije obvezna školska lektira. Učenici su rado sudjelovali u ovom projektu i poželjeli da se on nastavi i dalje.
Bernarda Ferderber, knjižničarka
![]() |
U razdoblju od 8. rujna do 8. studenog 2015. godine učenici nižih razreda sudjelovali su u projektu pod nazivom „Lansirajmo ljubav prema čitanju“. |
Svaki nastavni dan učiteljice su započele petominutnim čitanjem naglas učenicima s ciljem odgoja pismene djece i promocije čitanja kao ugodne aktivnosti...
Početak svakog radnog dana postao je ritual čitanja, čarolija jezika, ugoda, oplemenjivanje i obogaćivanje rječnika. Svakodnevni poriv djece da saznaju što će se zbiti u knjizi koju učiteljica čita dan za danom rezultira užitkom, učenjem novih riječi, novih misli te penjanjem ljestvice pismenosti. Djeca čitanje shvaćaju kao avanturu u kojoj otvaraju vrata svakom drugom učenju. Za ovaj projekt odabrali smo knjige različitih autora i žanrova i pritom promovirali fond školske knjižnice koji nije obvezna školska lektira. Učenici su rado sudjelovali u ovom projektu i poželjeli da se on nastavi i dalje.
Bernarda Ferderber, knjižničarka