♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
Dana 5. lipnja u matičnoj školi održan je umjetničko-edukativni program za učenike od 1. do 4. razreda. Program je održala Renata Filčić, povjesničarka umjetnosti, djelatnica Muzeja suvremene umjetnosti. Cijeli program je osmišljen za bolje razumijevanje, ali i senzibilizaciju potreba osoba s oštećenjem vida.
Radionica je provedena kroz pet različitih aktivnosti (različiti materijali i tehnike) u kojima su naši učenici uživali.
MSU ruksak našim učenicima nije samo omogućio susret učenika s umjetnošću, već im je osvijestio spoznaju da i osobe s oštećenjima vida u umjetnosti mogu uživati i doživjeti je na malo drugačiji način - opipom. Učenici su kroz radionice naučili na koji način prikazati teksturu i taktilne reljefe. Nakon prezentacije svake skupine, aktivnošću pod nazivom "taktilni test", učenici su opipom provjerili je li prezentacija željenog uspjela.
Dana 5. lipnja u matičnoj školi održan je umjetničko-edukativni program za učenike od 1. do 4. razreda. Program je održala Renata Filčić, povjesničarka umjetnosti, djelatnica Muzeja suvremene umjetnosti. Cijeli program je osmišljen za bolje razumijevanje, ali i senzibilizaciju potreba osoba s oštećenjem vida.
Radionica je provedena kroz pet različitih aktivnosti (različiti materijali i tehnike) u kojima su naši učenici uživali.
MSU ruksak našim učenicima nije samo omogućio susret učenika s umjetnošću, već im je osvijestio spoznaju da i osobe s oštećenjima vida u umjetnosti mogu uživati i doživjeti je na malo drugačiji način - opipom. Učenici su kroz radionice naučili na koji način prikazati teksturu i taktilne reljefe. Nakon prezentacije svake skupine, aktivnošću pod nazivom "taktilni test", učenici su opipom provjerili je li prezentacija željenog uspjela.