♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
Tijekom proteklog tjedna, učenici 3. i 4. razreda PŠ Suha Katalena zajedno su sa svojom učiteljicom Martinom Herent proveli još jedan razredni projekt pod nazivom „Prošlost, sadašnjost, budućnost“. Učenici su tom prilikom istraživali život i običaje svojih predaka.
Projekt su započeli izradom obiteljskog stabla prilikom čega su bolje upoznali i shvatili pojmove preci i potomci te su računali i smještali godine rođenja pojedinih članova obitelji na vremensku crtu i povezivali godine s vremenskim razdobljima desetljeće, stoljeće, tisućljeće. U suradnji s roditeljima, bakama i djedovima prikupili su mnoštvo starih predmeta vezanih uz tradiciju zavičaja od kojih su potom napravili zavidnu zbirku i organizirali razrednu izložbu. Našlo se tu starih kuhinjskih predmeta, starih alata, tradicionalne odjeće, starinskih recepata i jela, starih foto albuma i sl. Većinu predmeta usporedili su s predmetima iz sadašnjice te su, vođeni maštom i kreativnošću, opisivali i crtali predmete koji će nas možda dočekati u budućnosti. Na satu tjelesne i zdravstvene kulture oživjeli su igre iz prošlosti i kroz cijeli projekt baš su se dobro zabavili.
Tijekom proteklog tjedna, učenici 3. i 4. razreda PŠ Suha Katalena zajedno su sa svojom učiteljicom Martinom Herent proveli još jedan razredni projekt pod nazivom „Prošlost, sadašnjost, budućnost“. Učenici su tom prilikom istraživali život i običaje svojih predaka.
Projekt su započeli izradom obiteljskog stabla prilikom čega su bolje upoznali i shvatili pojmove preci i potomci te su računali i smještali godine rođenja pojedinih članova obitelji na vremensku crtu i povezivali godine s vremenskim razdobljima desetljeće, stoljeće, tisućljeće. U suradnji s roditeljima, bakama i djedovima prikupili su mnoštvo starih predmeta vezanih uz tradiciju zavičaja od kojih su potom napravili zavidnu zbirku i organizirali razrednu izložbu. Našlo se tu starih kuhinjskih predmeta, starih alata, tradicionalne odjeće, starinskih recepata i jela, starih foto albuma i sl. Većinu predmeta usporedili su s predmetima iz sadašnjice te su, vođeni maštom i kreativnošću, opisivali i crtali predmete koji će nas možda dočekati u budućnosti. Na satu tjelesne i zdravstvene kulture oživjeli su igre iz prošlosti i kroz cijeli projekt baš su se dobro zabavili.