♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
Rijeka Drava je jedna od posljednjih nizinskih rijeka koja je očuvala prirodnu dinamiku, a time zadržala golemu biološku raznolikost.
Tu ljepotu odlučili smo posjetiti i istražiti u sklopu terenske nastave prirode i društva.
Dana 31.03.2023., učenici trečeg razreda matične škole Kloštar Podravski i područne škole Suha Katalena, sa svojim učiteljicama Ivanom Suzić i Martinom Herent, otišli smo na terensku nastavu na rijeku Dravu.
Nakon što smo usvojili pojmove o rijeci Dravi u teoriji, odlučili smo posjetiti tu prekrasnu ljepoticu uz koju smo odrasli. Naučili smo vrijednost i bogatstvo koje pruža život uz rijeku Dravu , ali i sve opasnosti koje nam ona donosi. Pri dolasku na obalu rijeke Drave dočekao nas je gospodin Damir Drvenkar, koji nas je kratko provozao na skeli. Objasnio je učenicima zašto su ljudi morali ići s jedne obale na drugu. Razlog je bila zemlja koju su ljudi posjedovali na drugoj obali rijeke a morali su doći do nje da bi je obrađivali. Na skeli smo se orjentirali u prostoru, odredili izvor, lijevu i desnu stranu obale te ušće.Nakon vožnje krenuli smo šetnjicom uz samu rijeku, Učenici su u daljini zapazili strojeve koji su vadili šljunak i pijesak iz rijeke i vidjeli još jedan način iskorištavanja rijeke. Istraživali smo biljni i životinjski svijet.
Kad smo završili sa istraživanjem rijeke Drave organizirali smo različite igre kroz koje su se djeca bolje upoznala i zabavila: odbojka, badminton, ples uz korake vezano za pojmove rijeke, izbaci uljeza, ispričajmo priču, razna natjecanja i igre s kapicama i obručima.
Puno smo toga naučili i primjenili teorijsko znanje u praktično.
Rijeka Drava je jedna od posljednjih nizinskih rijeka koja je očuvala prirodnu dinamiku, a time zadržala golemu biološku raznolikost.
Tu ljepotu odlučili smo posjetiti i istražiti u sklopu terenske nastave prirode i društva.
Dana 31.03.2023., učenici trečeg razreda matične škole Kloštar Podravski i područne škole Suha Katalena, sa svojim učiteljicama Ivanom Suzić i Martinom Herent, otišli smo na terensku nastavu na rijeku Dravu.
Nakon što smo usvojili pojmove o rijeci Dravi u teoriji, odlučili smo posjetiti tu prekrasnu ljepoticu uz koju smo odrasli. Naučili smo vrijednost i bogatstvo koje pruža život uz rijeku Dravu , ali i sve opasnosti koje nam ona donosi. Pri dolasku na obalu rijeke Drave dočekao nas je gospodin Damir Drvenkar, koji nas je kratko provozao na skeli. Objasnio je učenicima zašto su ljudi morali ići s jedne obale na drugu. Razlog je bila zemlja koju su ljudi posjedovali na drugoj obali rijeke a morali su doći do nje da bi je obrađivali. Na skeli smo se orjentirali u prostoru, odredili izvor, lijevu i desnu stranu obale te ušće.Nakon vožnje krenuli smo šetnjicom uz samu rijeku, Učenici su u daljini zapazili strojeve koji su vadili šljunak i pijesak iz rijeke i vidjeli još jedan način iskorištavanja rijeke. Istraživali smo biljni i životinjski svijet.
Kad smo završili sa istraživanjem rijeke Drave organizirali smo različite igre kroz koje su se djeca bolje upoznala i zabavila: odbojka, badminton, ples uz korake vezano za pojmove rijeke, izbaci uljeza, ispričajmo priču, razna natjecanja i igre s kapicama i obručima.
Puno smo toga naučili i primjenili teorijsko znanje u praktično.