♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK.
osigurava Ministarstvo, znanosti i obrazovanja |
♦ DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2023./2024. osigurava roditelj |
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
„Srce koje život znači“ naziv je integriranog nastavnog dana koji su u četvrtak, 9. ožujka, obilježili učenici 7. razreda OŠ Kloštar Podravski te PŠ Podravske Sesvete. U suradnji s Timom hitne medicinske pomoći održano je pet radionica čije su aktivnosti vezane uz nastavne sadržaje biologije, tjelesne i zdravstvene kulture, engleskog jezika te hrvatskog jezika.
Tim hitne medicinske pomoći učenicima je pokazao postupak u slučaju gušenja, reanimaciju, postupak pravilnog stavljanja unesrećene osobe u bočni položaj te postupak zaustavljanja krvarenja i imobilizacije. Koliki je puls u mirovanju, a koliki nakon fizičke aktivnosti, učenici su saznali mjereći ga u stanju mirovanja te nakon različitih fizičkih aktivnosti. Poruke o zdravlju, kao najvećem bogatstvu, učenici su prikazali crtanjem stripa na engleskom jeziku. Cjelodnevne aktivnosti ovog integriranog dana učenici su prikazali pišući i snimajući novinsku, radijsku i televizijsku vijest.
Ovakvim oblikom istraživačko-integrirane nastave učenici su na izvornoj stvarnosti naučili kako pravilno pružiti prvu pomoć čovjeku u potrebi te kako promicati zdrav život u cilju očuvanja zdravlja srca i krvnih žila.
„Srce koje život znači“ naziv je integriranog nastavnog dana koji su u četvrtak, 9. ožujka, obilježili učenici 7. razreda OŠ Kloštar Podravski te PŠ Podravske Sesvete. U suradnji s Timom hitne medicinske pomoći održano je pet radionica čije su aktivnosti vezane uz nastavne sadržaje biologije, tjelesne i zdravstvene kulture, engleskog jezika te hrvatskog jezika.
Tim hitne medicinske pomoći učenicima je pokazao postupak u slučaju gušenja, reanimaciju, postupak pravilnog stavljanja unesrećene osobe u bočni položaj te postupak zaustavljanja krvarenja i imobilizacije. Koliki je puls u mirovanju, a koliki nakon fizičke aktivnosti, učenici su saznali mjereći ga u stanju mirovanja te nakon različitih fizičkih aktivnosti. Poruke o zdravlju, kao najvećem bogatstvu, učenici su prikazali crtanjem stripa na engleskom jeziku. Cjelodnevne aktivnosti ovog integriranog dana učenici su prikazali pišući i snimajući novinsku, radijsku i televizijsku vijest.
Ovakvim oblikom istraživačko-integrirane nastave učenici su na izvornoj stvarnosti naučili kako pravilno pružiti prvu pomoć čovjeku u potrebi te kako promicati zdrav život u cilju očuvanja zdravlja srca i krvnih žila.