♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučna slikovnica Pčelica i kamilica (Aktiv razredne nastave).
Slikovnica Pčelica i kamilica
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
REPUBLIKA HRVATSKA
OSNOVNA ŠKOLA KLOŠTAR PODRAVSKI
1. SVIBNJA 50
48 362 KLOŠTAR PODRAVSKI
KLASA: 112-01/21-01/7
URBROJ: 2137-38-21-2
Kloštar Podravski, 7. lipnja 2021.godine
Na temelju članka 126. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87./08., 86./09., 92./10., 105./10.,90./11., 5./12., 16./12., 86./12., 126./12., 94./13., 152./14, 07./17., 68./18., 98/19., 64/20.) te članka 83. Statuta Osnovne škole Kloštar Podravski, Školski odbor Osnovne škole Kloštar Podravski, raspisuje
N A T J E Č A J
za izbor i imenovanje ravnatelja škole
Za ravnatelja škole može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće nužne uvjete:
1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (kandidat za ravnatelja ne smije biti pravomoćno osuđen za kaznena djela i protiv njega se ne smije voditi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi).
3) najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.
Osim osobe koja je završila neki od studija iz točke 1., ravnatelj osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.
Iznimno, osoba koja ne ispunjava uvjete iz točke 1. ili koja nije završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova može biti ravnatelj osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (»Narodne novine«, br. 59/90., 26/93., 27/93., 29/94., 7/96., 59/01.,114/01. i 76/05.).
4) Kandidat za ravnatelja obvezan je dostaviti program rada za mandatno razdoblje.
5) U postupku imenovanja ravnatelja vrednovat će se dodatne kompetencije sukladno odredbama Statuta Škole i to:
- poznavanje stranog jezika
- osnovne digitalne vještine
- iskustvo rada na projektima
Kandidati nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove.
6) Ravnatelj škole imenuje se na vrijeme od pet (5) godina.
7) Uz pisanu prijavu na natječaj, koja mora biti vlastoručno potpisana, kandidati su obvezni dostaviti u izvorniku ili ovjerenoj preslici:
a) Dokaze o ispunjavanju nužnih uvjeta i to:
b) Program rada za mandatno razdoblje
c) Dokaze o ispunjavanju dodatnih kompetencija iz točke 5., ako ih kandidati imaju, a dokazuju se na sljedeći način:
- poznavanje stranog jezika dokazuje se preslikom indeksa, uvjerenjem ili potvrdom fakulteta o završenom kolegiju stranog jezika, diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
- osnovne digitalne vještine dokazuju se preslikom indeksa, uvjerenjem ili potvrdom fakulteta o završenom kolegiju informatike, potvrdom odnosno uvjerenjem ili drugom ispravom institucije, ustanove ili ovlaštene pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti o završenoj edukaciji stjecanja digitalnih vještina, odnosno diplomom ili drugom ispravom o završenom studiju iz područja informacijskih znanosti, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
- iskustvo rada na projektima dokazuje se potvrdom ili drugom ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
Svi dokazi o ispunjavanju dodatnih kompetencija dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.
d) Uz navedene dokumente kandidati su obvezni dostaviti životopis.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, br. 121/17), pozivaju se da prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dokaze propisane člankom 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za
%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48.f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) pozivaju se da prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, br. 157/13 i 152/14, 39/18), dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo kako je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično) te se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola u skladu s člankom 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.), a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u muškom rodu upotrijebljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Osnovnoj školi Kloštar Podravski, Kloštar Podravski da se njegovi osobni podaci prikupljaju, obrađuju, objavljuju i čuvaju u svrhu provođenja javnog natječaja za imenovanje ravnatelja škole.
Rok za podnošenje prijave je osam ( 8 ) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnim stranicama Škole.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se u zatvorenoj omotnici neposredno ili poštom na adresu škole:
Osnovna škola Kloštar Podravski
1. svibnja 50
48 362 Kloštar Podravski
s naznakom ,,Ponuda za ravnatelja – ne otvaraj“.
Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati, odnosno prijave koje ne sadrže sve tražene dokumente ili nemaju dokumente u traženom izvorniku ili ovjerenoj preslici, kao i prijave koje pristignu izvan roka neće se razmatrati te se osoba koja podnese takvu prijavu neće smatrati kandidatom prijavljenim na natječaj.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od isteka roka za podnošenje prijava.
PREDSJEDNIK ŠKOLSKOG ODBORA
Alen Janči, bacc.oec.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSNOVNA ŠKOLA KLOŠTAR PODRAVSKI
1. SVIBNJA 50
48 362 KLOŠTAR PODRAVSKI
KLASA: 112-01/21-01/7
URBROJ: 2137-38-21-2
Kloštar Podravski, 7. lipnja 2021.godine
Na temelju članka 126. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87./08., 86./09., 92./10., 105./10.,90./11., 5./12., 16./12., 86./12., 126./12., 94./13., 152./14, 07./17., 68./18., 98/19., 64/20.) te članka 83. Statuta Osnovne škole Kloštar Podravski, Školski odbor Osnovne škole Kloštar Podravski, raspisuje
N A T J E Č A J
za izbor i imenovanje ravnatelja škole
Za ravnatelja škole može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće nužne uvjete:
1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (kandidat za ravnatelja ne smije biti pravomoćno osuđen za kaznena djela i protiv njega se ne smije voditi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi).
3) najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.
Osim osobe koja je završila neki od studija iz točke 1., ravnatelj osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.
Iznimno, osoba koja ne ispunjava uvjete iz točke 1. ili koja nije završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova može biti ravnatelj osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (»Narodne novine«, br. 59/90., 26/93., 27/93., 29/94., 7/96., 59/01.,114/01. i 76/05.).
4) Kandidat za ravnatelja obvezan je dostaviti program rada za mandatno razdoblje.
5) U postupku imenovanja ravnatelja vrednovat će se dodatne kompetencije sukladno odredbama Statuta Škole i to:
- poznavanje stranog jezika
- osnovne digitalne vještine
- iskustvo rada na projektima
Kandidati nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove.
6) Ravnatelj škole imenuje se na vrijeme od pet (5) godina.
7) Uz pisanu prijavu na natječaj, koja mora biti vlastoručno potpisana, kandidati su obvezni dostaviti u izvorniku ili ovjerenoj preslici:
a) Dokaze o ispunjavanju nužnih uvjeta i to:
b) Program rada za mandatno razdoblje
c) Dokaze o ispunjavanju dodatnih kompetencija iz točke 5., ako ih kandidati imaju, a dokazuju se na sljedeći način:
- poznavanje stranog jezika dokazuje se preslikom indeksa, uvjerenjem ili potvrdom fakulteta o završenom kolegiju stranog jezika, diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
- osnovne digitalne vještine dokazuju se preslikom indeksa, uvjerenjem ili potvrdom fakulteta o završenom kolegiju informatike, potvrdom odnosno uvjerenjem ili drugom ispravom institucije, ustanove ili ovlaštene pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti o završenoj edukaciji stjecanja digitalnih vještina, odnosno diplomom ili drugom ispravom o završenom studiju iz područja informacijskih znanosti, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
- iskustvo rada na projektima dokazuje se potvrdom ili drugom ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata, osobnom izjavom kandidata u životopisu.
Svi dokazi o ispunjavanju dodatnih kompetencija dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.
d) Uz navedene dokumente kandidati su obvezni dostaviti životopis.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, br. 121/17), pozivaju se da prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dokaze propisane člankom 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za
%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 48.f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13) pozivaju se da prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, br. 157/13 i 152/14, 39/18), dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo kako je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i slično) te se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola u skladu s člankom 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.), a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u muškom rodu upotrijebljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Osnovnoj školi Kloštar Podravski, Kloštar Podravski da se njegovi osobni podaci prikupljaju, obrađuju, objavljuju i čuvaju u svrhu provođenja javnog natječaja za imenovanje ravnatelja škole.
Rok za podnošenje prijave je osam ( 8 ) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnim stranicama Škole.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se u zatvorenoj omotnici neposredno ili poštom na adresu škole:
Osnovna škola Kloštar Podravski
1. svibnja 50
48 362 Kloštar Podravski
s naznakom ,,Ponuda za ravnatelja – ne otvaraj“.
Nepotpune i/ili nepravovremene prijave neće se razmatrati, odnosno prijave koje ne sadrže sve tražene dokumente ili nemaju dokumente u traženom izvorniku ili ovjerenoj preslici, kao i prijave koje pristignu izvan roka neće se razmatrati te se osoba koja podnese takvu prijavu neće smatrati kandidatom prijavljenim na natječaj.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od isteka roka za podnošenje prijava.
PREDSJEDNIK ŠKOLSKOG ODBORA
Alen Janči, bacc.oec.