♦ Organizacija nastave: travanj - lipanj 2024.
VIDEO ZAPISI:
ZBRKANE BASNE - PŠ Suha Katalena
Zvučne slikovnice: Djevojčica u šumi,Čajanka u ZOO vrtu
Branka Grubić "Coco" - 1.r OŠ KP
Oživi likove Ivane Brlić-Mažuranić
Stop nasilju 2019.
Moja županija bez korupcije - PŠ Prugovac
Anketa o profesionalnim namjerama učenika OŠ školska godina 2022./2023.
http://upitnici.hzz.hr/index.php?r=survey/index&sid=588851&lang=hr
Kalkulator bodova
https://www.srednja.hr/srednja-kalkulator/
Popis predmeta posebno važnih za upis
https://ucenici.com/popis-predmeta-posebno-vaznih-za-upis/
Broj bodova potrebnih za upis
https://www.upisi.hr/docs/Broj_bodova_potrebnih_za_upis.pdf
Županijsko stručno vijeće učitelja Engleskog jezika u OŠ Kloštar Podravski te Državni stručni skup učitelja Engleskog jezika
U utorak, 30. kolovoza 2022. godine, naša škola bila je domaćin Županijskog stručnog vijeća učitelja Engleskoga jezika. Voditeljice vijeća su Renata Bratanović-Palaić, učiteljica Engleskog jezika Područne škole Podravske Sesvete te Natalija Flamaceta-Magdić, učiteljica Engleskog jezika Osnovne škole „Braće Radić“ u Koprivnici.
Na početku Vijeća, voditeljica Renata pozdravila je sve okupljene te najavila dnevni red. Na dnevnom redu bila su vrlo zanimljiva predavanja kojima je cilj bio motivirati kolege i kolegice da pokušaju slično u svojim razredima: na koji način poboljšati vještinu čitanja, na koji način navesti učenike da zavole pisanje kraćih sastavaka te da se ohrabrimo i sami na putovanje kroz Erasmus+ projekte. Predavačice su bile sažete, jasne i pripremljene pa nam je vrijeme vrlo brzo prošlo.
Nakon ovoga uslijedio je i Državni stručni skup, 1. i 2. rujna 2022. godine na kojemu je naša voditeljica Renata sudjelovala uživo u Karlovcu, dok smo mi ostale „Engleskinje“ skupu pristupile virtualno – preko platforme Zoom. U dva dana izmjenjivali su se domaći i strani predavači, sve vrsni stručnjaci u poljima o kojima su nam pričali. Od psihologije, mobilnog učenja, govora o portfoliju i njegovim prednostima do učenika kao građana digitalnog doba, akcijskog učenja u stranom jeziku ili pak vrlo zanimljivog predavanja o emocijama, različitostima i motiviranju učenika.
Drugi dan bio je rezerviran za različite radionice na koje smo se unaprijed morale prijaviti te smo također preko platforme Zoom na istima prisustvovale. Radionice su bile osmišljene kao predavanja, a zatim je bio red na nama da pričamo/radimo/pokušamo osmisliti vlastiti tijek sata vezano uz određenu temu.
Na kraju smo se složile kako vrijeme koje smo posvetile ovim usavršavanjima nije bilo uzaludno te da ćemo se potruditi mnoge zanimljive i korisne stvari uklopiti u naše učionice.
Ana-Marija Sobota, učiteljica Engleskog jezika